Prekių katalogas

Prekių grąžinimas ir sąlygos

  • Prekes galite grąžinti per OMNIVA paštomatus

    • Prekes galima grąžinti per 30 d. nuo prekės įsigijimo
    • Grąžinimo kaina nuo 2.29 eur  

    Kaip grąžinti prekę per OMNIVA paštomatus?

    1. Užpildykite prekių grąžinimo formą https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/ress-lt  
    2. Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą
    3. Grąžinamos pakuotės taisyklės čia
    4. Pinigus į pirkėjo nurodytą sąskaitą grąžinsime per 14 dienų (kai tik prekė pasieks mūsų biurą). 

    Sandeliuojamų prekių grąžinimas ir keitimas


    Jūs turite teisę grąžinti nekokybiškas ar jūsų lūkesčių neatitinkančias prekes.

    Jeigu įsigijote prekę, kuri yra nekokybiška, jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 30 dienų. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė pakeičiama į kokybišką prekę arba jums grąžinami sumokėti pinigai.

    Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

    - Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

    - Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;

    - Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)

    - Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;

    - Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir nurodyti prekės grąžinimo priežastį.

    - Visas išlaidas, susijusias su prekės grąžinimo siuntimu, pirkėjas apmoka pats.

    Pastaba: apatiniai drabužiai, kojinės, akiniai, apsauginiai skydeliai, skirti apsaugoti akims, ir ausų kamštukai nekeičiami ir nepriimami pagal „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių“ 18 punktą.

    Užsakomosios prekės (ne sandeliuojamos prekės) nėra keičiamos ir nėra gražinamos. Užsakomosios prekės yra pristatomos per 7-14 darbo dienas.

    Avalynės gamyklinė garantija

    Visoms avalynės prekėms suteikiame 2 metų gamyklinę garantiją. Jei per šį laikotarpį atsiras gamyklinis defektas, mes grąžinsime už prekę sumokėtus pinigus arba pakeisime prekę.

    Kada netaikoma kokybės garantija?

    - Esant mechaniniam pažeidimui (pvz. nutraukti dirželiai, raišteliai; vientisos medžiagos suplėšymas, tekstilės pažeidimai ir kt.)

    - Esant natūraliam nusidėvėjimui (nutrintas padas, bato deformacija, išvaizdos pakitimai, atsiradę dėl savito avėjimo; išblukusi spalva ir kt.)

    - Esant pokyčiams, atsiradusiems dėl netinkamos priežiūros (spalvos pokyčiai, atsiradę dėl purvo ar kitų apnaš; odos ar kitų natūralių medžiagų struktūros pakitimas ir kt.)

    Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai ar užpildyti prašymo forma EGS plaformoje http://ec.europa.eu/odr/